Uradni serviser in prodajalec:

Tonerji in kartuše

Imate občutno previsoke stroške z vzdrževanjem tonerjev ali kartuš?

Ekipa Anderwald d.o.o. ima specializirano področje tonerjev in kartuš ne glede na proizvajalca naprav. Na podlagi 30 let izkušenj vam zagotavljamo originalne ali zaupanja vredne kompatibilne (združljive) tonerje in kartuše, da vaše naprave uporabljate brez težav in ohranjate pričakovano dolgih življenjskih dobo vitalnih delov.

Naj vam pripravimo konkurenčno ponudbo za originalne ali kompatibilne tonerje !

Vam kdaj zmanjka tonerjev ali kartuš v multifunkcijskih napravah ali tiskalnikih in nimate rezervne na zalogi?

Seveda se to zgodi in se naprava ustavi. Ustavi se delo, prekinjene so aktivnosti, porabljate čas za tiskanje na drugo napravo in hkrati rešujete nabavo novega tonerja v čim krajšem času.

Zaupanja vredne tonerje ali kartuše imate z ekipo Anderwald vedno predčasno in pravočasno na zalogi pri vas za menjavo, ko jih bo zmanjkalo.

Vključite naprave v proaktivni sistem avtomatskih dobav tonerjev ali kartuš!

Vključenost v proaktivni sistem dobav tonerjev pomeni:

  • sistem le impulzno beleži izključno nivo tonerjev in število izpisov,
  • avtomatsko zaznavanje nizke količine tonerjev in kartuš,
  • proaktivno sproži postopek zagotovitve tonerja (avtomatska dobava po dogovorjenih pogojih ali po ponudbi),
  • sistem na noben način ne beležiti vsebine, načina uporabe naprave, kdo jo uporablja.

Ključne koristi:

  1. nimate zalog tonerjev,
  2. vedno pravočasne zaloge tonerjev,
  3. nimajo dolgo ustavljenih naprav, ker bi čakali nov toner,
  4. ne izgubljajo časa in živcev za neplanirano čim hitrejšo naročanje tonerja.

Pogosto zastavljena vprašanja:

  1. Koliko sistem stane?   Le 1,5 eur+ddv / napravo / mesec.
  2. Ali so lahko v sistemu različni proizvajalci naprav?   Da. Naprave vseh priznanih proizvajalcev so lahko vključene v sistem.
  3. Kako deluje?   Naprava naj bo priključena na računalniško omrežje (žično ali brez žično). Le na en računalnik pri vas je nameščen mali in varen spletni servis. Servis enkrat dnevno le impulzno zabeleži nivoje tonerjev in število izpisov in skenov.
  4. Je v skladu z določili GDPR (Global Data Protection Regulation)?   Da, sistem spremljanja je v skladu z določili GDPR. Ne zajema nobenih podatkov o uporabi naprave, procesih, uporabnikih ali osebnih podatkov. Zajema le minimalno potrebne podatke naprave za zagotavljanje pravočasnega zaznavanja potreb za tonerje.

 

Sporočite nam potrebo po tonerjih, kartušah ali za proaktivni sistem avtomatskih dobav po ugodnih cenah.

    Naložbo vavčer za digitalni marketing spletno trgovino sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

    Kontaktirajte nas