1️⃣ nasvet: najprej ocenite svoje potrebe po tiskanju ❗
Ne kupujte, preden si ne odgovorite na nekaj preprostih vprašanj.
Na ta vprašanja boste morda lahko odgovorili sami ali pa se boste morali pogovoriti z različnimi sodelavci na svojem delovnem mestu in vodstvom, da boste našli odgovore, ki natančno odražajo potrebe pisarne.
Kaj pisarna trenutno potrebuje od tiskalnika ❓
Zelo pomembno, da se o tem pogovorite v podjetju.
Se bodo te potrebe v prihodnosti spremenile ❓ Če da, kako❓
2️⃣ nasvet: razmislite o večnamenskem tiskalniku
3️⃣ nasvet: upoštevajte zahteve glede ravnanja s papirjem
4️⃣ nasvet: Raziščite trditve o hitrosti, ločljivosti in barvah
5️⃣ nasvet: Pretehtajte omrežno tiskanje
6️⃣ nasvet: Pomislite na dolgoročne stroške
7️⃣ nasvet: prihranite denar in drevesa s funkcijami za varčevanje z energijo
8️⃣ nasvet: Pravilno izberite raven storitev
9️⃣ nasvet: ❗Zelo pomembno je, da dobro pomislite o podjetju ali boste imeli kvaliteten servis, 👨🔧 ker če boste imeli napravo, ki ne bo delovala takrat, ko jo boste potrebovali, boste imeli težave z poslovanjem v podjetju.
🔟 nasvet: Pozanimajte se o podjetju ali preverite jih, s katerim boste začeli sodelovanje ali že dela z podobnimi podjetji, kot je vaše in kako so te stranke zadovoljne z servisom, pomočjo na daljavo, odzivnostjo na težave,…
V kolikor boste imeli kakšno vprašanje, pa vam bomo z veseljem odgovorili in verjamem, da vam lahko kvalitetno pomagamo s sodelavci Anderwald d.o.o.